dimarts, 6 de desembre del 2016

M'agrada la Tardor

Hola famílies!

Amb motiu de l'arribada de la tardor, estem aprenent diverses cançons que acompanyen aquest temps. És per això, que el mestre de música, en Joan, ens ha presentat la seva amiga "la guitarra" i juntament amb la classe de les Papallones (3 Anys-B), hem cantat la cançó "M'agrada la tardor".


Esperem que us agradi!!



M'agrada la tardor perquè els arbres es despullen,
m'agrada la tardor virondeta virondó

Groc, groc groc
Groc, groc, groc

Grogues i seques són les fulles

Groc, groc groc
Groc, groc, groc

Grogues, vermelles i marrons


Aquí podeu veure el vídeo a Youtube!

3 comentaris:

  1. Moltes gràcies Nieves!, en daniel i jo ens hem divertit molt cantant i ballan les cançons ;-)

    ResponElimina
  2. Qué bien poder tener las canciones para no parar de cantarlas en casa! Gracias Nieves!Eres un amor.

    ResponElimina
  3. Ohh moltes grasis pels vostres comentaria mamis!! M'ha fet molta il•lusió llegir-los! Aixó em dóna ánims per seguir publicant!! :D

    ResponElimina