dilluns, 27 d’abril del 2020

SETMANA 27/04/20-30/04/20


Bon dia! Com ha anat el cap de setmana? I la primera sortida?
Us deixo un vídeo de l'equip de suport amb recomanacions per a les vostres sortides.

Com us vaig explicar el divendres, avui comencem una nova forma de presentar les activitats. En aquesta entrada us posaré totes les propostes d’aquesta setmana, perquè us organitzeu vosaltres com us vagi millor. Aquí un deixo una proposta de calendari, per si algú la vol fer servir 😉:


Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Recepta (Matemàtiques)
Educació física
Construccions
Educació física
Ambient lingüístic
Anglès
Ciències
Anglès


Bona setmana! 😊😊😘

15 comentaris:

  1. Hola Iris, me ha gustado mucho hacer las galletas hoy, mis padres me enseñaron a medir los ingredientes, nos han salido muy ricas.

    ResponElimina
  2. Hola Iris, me ha gustado mucho el cuento de la vaca macarena

    ResponElimina
  3. Hola soc en Alvaro i ja he fet la recepta de les galetes. Hem posat mes farina i xocolata. Han sortit molt bones.

    ResponElimina
  4. 25/04/20
    les verdures estan un poc tintades per baix.
    26/04/20
    Ja han agafat mes color












    ResponElimina
  5. El cuento ha sido muy gracioso me ha encantado

    ResponElimina
  6. BON DIA IRIS TAMBE ME AGRADAT MOLT LACTIVITAT DE LES GALETES. HAN SORTIT MOLT BONES PERO ENS HEM PASAT AMB LA LLIMONA. I TAMBE MEAGRADAT MOLT EL CONTA I EL EXPERIMENT

    ResponElimina
  7. Hola Iris, que divertir ha set el conte de la vaca. M'agradat molt. Un petó sóc na Lucía

    ResponElimina
  8. Hola IRIS, soc na Giorgia, el cuento m'agradat molt.
    He fet les galetes amb forma circular i de lluna

    ResponElimina
  9. Hola Iris soc Diego, el conte no m'agradat perque les vaques no poden posar ous.

    ResponElimina
  10. Hola Iris, som na Naiara. M ha agradat molt fer les galetes. Vàrem posar el doble de totes les mides per fer més galetes

    ResponElimina
  11. Hola Iris. M´agradat molt el conte de la vaca Macarena ha estat molt divertit

    ResponElimina
  12. HOLA IRIS, ME HA ENCANTADO EL CUENTO DE LA VACA MACA PORQUE TENIA MUCHAS RIMAS

    ResponElimina
  13. Hola iris soc en Pau, ahir vaig fer les galetes, vaig tenir que afegir una mica de farina mes perque la masa estava una mica pegajosa. Varen surtir molt bones i las vaig fer amb forma de carabassa.

    El doble de la recepta es: 100 ml d'oli, 100 g de sucre, 200 g de farina, 10 g de llevat , 10 g de canyella i 2 ous.

    Es conte de la vaca no m'agradat molt.... era mica avorrit...

    Gràcies Iris

    ResponElimina
  14. Hola Iris , soc River
    M’agradat llegue el conté de la vaca i també escoltar-lo!

    ResponElimina
  15. Hola Iris, vaig fer les galetes el dissabte i varen sortir molt bé.
    El conte m'ha agradat.

    ResponElimina