dilluns, 20 d’abril del 2020

DIA 20/04/20

Bon diaa! Ens tornem a trobar després de vacances 😃

Com han anat? Heu fet moltes coses? Expliqueu allò que més us ha agradat fer aquestes vacances de pasqua. Penseu-ho bé, que segur heu fet moltes coses divertides.

*Escriviu-ho primer a una fulla, a mà i després, poseu-ho als comentaris, així ho podreu compartir amb els altres 😉

Comenceu dient: AQUESTES VACANCES HE...

Després feu un dibuix de les coses que escrigueu.



Y para acabar... Reto de "lectura" rápida: primero intenta leer las palabras y después...

Bona tornada a "l'escola".
Fins demà!

25 comentaris:

  1. AQUESTES VACANCES HE CUINAT MOLT PERQUE HE FET NUGETS I BATUT DE PLATAN AMB EL MEU GERMA Y LA MEVA
    MARE I BROCHETAS DE FRUITA AMB EL MEU PARE. I HE VIST DOS 2 PELICULES MOLT DIVERTIDES UNA QUE ES
    DIU HISTORIA DE UNA GAVIOTA Y EL GATO QUE LE ENSEÑO A VOLAR I L ALTRA LAS DOZE PRUEBAS DE ASTERIX.

    DANIEL



    ResponElimina
  2. Aquestes vacances he saltar al llit elastic.

    ResponElimina
  3. Hola Iris, estas vacaciones hice con mi hermano una casita con sabanas en el salón de casa, jugamos y dormimos en ella, también hice muchas manualidades de papel y cartón con mis padres, hice una mochila voladora super chula, una pecera con peces de cartón, un planetario y dos aviones de cartón, uno de alas rojas y el otro de alas naranjas con hélice que se mueve, también vi una película super chula donde un niño se encuentra una mascara mágica y se convierte en un luchador profesional.

    Fabrizio.

    ResponElimina
  4. Bon dia soc n'Alvaro

    Aquestes vacances he fet tennis, baloncesto, boleibol, tanbé he fet un moli de palitos, he vist moltes pelis, he anat a casa de la meba tia perque es la meba beina, he pujat a l'atic amb el meu pare a jugar a futbol i palas, tanbe he jugat a la mimica i endbinar dibuixos, he jugat amb la
    meba germana a pin pon a la taula del menjador.

    ResponElimina
  5. Hola IRIS soc Alex aquestes vacances he fet moltes coses. He llegit 3 llibres de Ninja kid i 1 de Futbolisimos. He vist moltes pelis, he fet puzzles i he jugat al escalextric, a les parelles i al lince. He fet molt de
    Deport ala terrasa i he cuinat coques i rosquilletes. Tambe he construit un cohet per al cumple del meu papa. Pero el que mes m’ha agradat es jugar al pillapilla i al xurro ninja amb la meva familia.

    ResponElimina
  6. Aquestes vacances he fet manualitats, he llegit un conta, he fet un punt de llibre, hem montat un cine al salo de casa i hem vist moltes pelis, he jugat a jocs de taula amb la meva mare i la meva germana, he fet una caseta amb un llençol al meu quarto i he dormit al salo de campament.

    Naiara

    ResponElimina
  7. Aquestes vacances em fabricat una taula de pin pong, em fet olinpiadedes familiars, em fet panades, robiols i crespells i em cuinat molt, em fet un menjar de gala, he charrat molt per vidio conferensia, he llellit 3 llibres el de Zita, i 2 llibres de los cinco. A vegades he estat avorrit.

    PAU

    ResponElimina
  8. Aquestes vacances m'ha caigut una Dent, he jugat a fútbol en la meva casa, he fet un pastis he fet entrenament a la terrassa, he fet videollamada amb els meus amics.
    Soc Diego.

    ResponElimina
  9. Aquestes vacances he jugado mucho con mis primos ya que somos vecinos,hemos construido cada día una casa diferente con todo lo qué tenemos,hemos jugado a adivinanzas, a copiar sonidos de animales, también he hecho he aprendido algo de Matemáticas, y he empezado a leer un poco,y videollamadas con mis compañeros de clase.
    Soy Amir.

    ResponElimina
  10. HOLA IRIS AQUESTES VACANCES HE FET PUZZLES, HE BALLAT AMB EL MEU GERMA PETIT, HE PATINAT AMB EL MEU PARE, HE FET GALLETAS AMB LA MEVA MARE, HE VIST LA MATEIXA PELI QUE HA VIST EN FABRIZZIO EL NEN QUE LLUÏTA AMB UNA MASCARA QUE TE SUPER PODERS, HE PARLAT AMB ELS MEUS AMICS I FAMILIA PER VIDEOTRUCADA I HE JUGAT AMB LA NINTENDO.

    JOEL

    ResponElimina
  11. BON DIA IRIS. AQUESTES VACANCES HE FET UN TEATRE AMB UN LLENÇOL I UNES TITELLES I TAMBÉ HEM FET UNA CERCADA D'OUS DE PASQUA. HEM FET UNA FESTA I VAREM FER DOLÇOS I JO HE FET UNA PIZZA TOTA SOLA. HE LLEGIT UN CONTE QUE ES DIU LAS AVENTURAS DE ROGELIO JIMÉNEZ I HE FET BERENARS AMB ELS MEUS NINOTS. HE JUGAT A CIENCIES I HE FET UN PUZZLE DEL MON I HE FET UN HOTSL PER A OCELLS I CARGOLS.

    ResponElimina
  12. Hola Iris, soc River!
    Aquestes vacances he pintat ous de pascua. Després el conill de pascua els ha amagat i la meva germana i jo els hem trovat al jardí. També ens ha deixat xocolatines, llibres, gomes d´esborrar i tisores. He vist la peli de Rango, he fet videos musicals i he construit naus de lego i una casa.

    ResponElimina
  13. aquestes vacances e fet moltas video llamadas i me e llellit 3 llibres i e fet part de el conte e fet una casa ijugat al MASTER CHEF JUNIOR, e cuinat una pizza i un bizcocho

    ResponElimina
  14. Bon dia a todos...soy Diara...estas vacacciones hemos hecho muchas cosas como..dibujar y pintar mucho,jugando con la pellota,puzzles,de Pascua he pintado huevos de color rojo con mi madre,he bailado mucho,he cocinado,etc...

    ResponElimina
  15. Hola Iris soc Giorgia,
    aquestes vacanses he fet videotrucada amb les meves amigues, he fet uns puzzles amb meu pare.
    He vist pelis, la de Merida i de uns pinguins y de princeses. He jugat amb el meu conill i he fet experiments de ciències. El dia de Pasqua he rebut uns ous de xocolata i he trobat algunes sorpreses. Amb meuva mare he llegit cuentos i escrit en lligada.

    ResponElimina
  16. Hola Iris, aquestes vacances he estat a casa jugant molt amb les meves joguines i també amb els meus papis he fet pa de pessic i pizza i estava molt bona.

    ResponElimina
  17. Hola Iris,en estas vacaciones he jugado a futbol con mi papa,mi mama me ha escondido los huevos de pascua y mi hermana y yo los buscamos,tambien jugamos a bingo y yo decía los números,jugamos a la gallinita ciega y fue muy divertido aunque al final me hice daño en un dedo del pie, también hicimos muffins y también una tarta con forma de mariposa y justo hoy se me ha caído un diente y ahora ya no quiero sonreir porque se me ve el agujero jajajaja

    ResponElimina
  18. Por cierto soy Mattias,que me había olvidado de escribir mi nombre

    ResponElimina
  19. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  20. Buena tarde profesora, Estas vacaciones he hecho jugar con mi papa fútbol, jugar play,jugar billar con mi papa, repasar los deberes,videollamda con mis abuelos en Colombia.

    ResponElimina
  21. Hola Iris. Aquestes vacances he jugat al monopoli, al parxís i jocs de cartes. He fet un puzle amb els meus pares de moltes peces. Hem jugat a fer cabanyes i avions amb els coixins. He vist pelis i menjat crispetes. També he ajudat a cuinar i ordenar la meva habitació. He construït un robot. He fet videotrucades amb els meus amics. Una salutació

    ResponElimina
  22. Aquestes vacances he menjat un cuni de xocolate i he menjat una coca amb sucra per dal.he jugat
    amb sa tablet i he anat a plaudi i fer moltes pompas a sa terasa!!
    Lluc.

    ResponElimina
  23. Hola Iris, aquestes vacances han set molt divertides.
    He jugat molt. He fet manualitats, he dibuixat amb acuareles cuadres en auto.
    Ens hem disfrazat i hem ballat tota la familia.
    He cuinat roscos amb la meva mare i hem fet espot.
    Sóc na Lucía

    ResponElimina