dilluns, 15 de juny del 2020

Setmana 15/06/20-19/06/20

Bon dia Diamants! Aquesta és la darrera setmana del curs i us proposo algunes activitats per acabar amb molta energia:

Jocs de llengua:




Jocs matemàtics:


Activitats artístiques:

En aquesta pàgina podreu trobar algunes figures d'origami. Són molt boniques, animeu-vos a portar-les a terme.

Finalment, m'agradaria que escrivíssiu dos missatges al blog, responent les següents preguntes:

  • Què t'agradaria pel curs vinent? Escriu un desig pel curs vinent, pot ser qualsevol cosa que pogués passar a l'escola, dins la nostra aula...
  • Què és el que més t'ha agradat d'aquest curs escolar? Pot ser una activitat, alguna cosa que hagis après a classe, un joc, un moment amb els companys, un lloc. S'ha d'explicar també per què s'ha triat.
Dediqueu un temps a pensar-ho, serà un bon record per tots 😊

Recordeu, aquesta setmana:
  • Dijous 18 de juny, acomiadament presencial i voluntari del curs (teniu l'horari al correu electrònic).
  • Dimecres 17 de juny a les 17:00H, reunió amb les famílies per zoom.
  • Dimecres 17, dijous 18 i divendres 19, reunions individuals per zoom amb les famílies (teniu l'horari al correu electrònic).


A més, recordeu emplenar el questionari que us vaig enviar la setmana pasada, és important per nosaltres i us ho agraim molt.

Bona setmana!

11 comentaris:

  1. Hola Iris bon dia soc en Daniel jo tenc el conte de El cocodrilo al que no le gustaba el agua. M'agrada molt, es molt xulo.

    ResponElimina
  2. M'agradaria per el curs vinent que pugem celebrar els aniversaris de tots i que pugem jugar junts i fer surtides.

    M'agradava quan jugavem al penjat tots a classe i tambe l'ambient de mates.

    Adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. m´agradaria per el curs vinent fer mes surtides i l´ambient de ciencies per que pots fer experiments

      Elimina
  3. M'han agradat els jocs matematics, sobretot el de conecta els colors

    ResponElimina
  4. HOLA IRIS, M'AGRADARIA PER EL CURS VINENT FER UNA ACAMPADA.
    D'AQUEST CURS M'AGRADAT EL BINGO QEU HEM FET AMB ZOOM, I LA CLASSE D'EDUCACIO' FÍSICA.
    GIORGIA

    ResponElimina
  5. Hola Iris, para el próximo curso me gustaría que todos estemos juntos en clase.
    Lo que más me ha gustado de este curso son los ambients.

    ResponElimina
  6. Bon dia Iris, som na Naiara. El que m'agradaria pel curs vinent seria anar de campament amb tots els meus companys.
    El que mes m'ha agradat d' aquest curs ha set jugar al joc del penjat amb tota la classe, perque es molt divertit.

    ResponElimina
  7. Bon dia Iris. Al any que ve me agradaria anar de acampada al camp. Aquest any el que mes me ha agradat es el joc de fer contes amb na Yaiza i na Giorgia. També me agradat fer fang en art.

    Adeu.

    ResponElimina
  8. bon dia iris me ha agradat molt jugar al penjat i fer casas de carto en art. per que me agrada jugar amb els companis. i per que me agrada art

    ResponElimina
  9. Hola sóc Diego, a mí m'agradaria una taula per a cada un/a, així serà més difícil contagiarnos amb els virus. El que más m'ha agradat de primer curs ha estat el dia que ens vàrem disfressar, perquè va ser molt divertit.

    ResponElimina
  10. Hola Sóc River,
    El que més m’ agradaría pel curs vinent es tenir jocs d’experiments. El que m’ ha agradat més d’ aquest curs són les excursions!

    ResponElimina