dimecres, 18 de març del 2020

Dia 18/03/20

Bon dia superherois i superheroïnes, com esteu? Com varen anar les feines que us vaig enviar ahir? Tots les heu pogut fer? Si encara no heu tingut temps, no patiu, les podeu anar fent aquests dies.

Si voleu, em podeu deixar un comentari explicant com us han anat o si no sabíeu fer alguna cosa!

Per avui us proposo dues activitats:

Repte 4: entrevista als superherois i superheroïnes de la teva casa.

Repte 5: els virus i les defenses...!

Com a alternativa a aquells que no pugueu imprimir, ho podeu dibuixar a un foli.

Ànims!

13 comentaris:

  1. hola iris soc en alvaro i e fet totes les feinetes i molt mes que ma pusat la meba mare

    ResponElimina
  2. Molt bé Àlvaro, segur que esteu fent molt bona feina. Estic molt contenta que m'hagis escrit. Ànims!! Espero veure-us aviat :)

    ResponElimina
  3. HOLA IRIS. SOC NA SOFIA. HE FET UNA CABANYA. HEM DESCOBRIT UN NIU. ET TROBO A FALTAR. ENS TROBAM AVIAT.

    ResponElimina
  4. Súper Sofia!!! :). Si vols em pots enviar una foto al correu electrònic i li mostrem a tots els companys de la classe pel blog.

    ResponElimina
  5. HOLA IRIS, SOY LUCÍA, ESTOY HACIENDO DIBUJOS DE LOS LIBROS QUE LEO Y TAMBIÉN ESTOY HACIENDO TUS FICHAS. HE HECHO UNA PANCARTA CON MI HERMANA. TE ECHO MUCHO DE MENOS

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molta bona feina Lucia, ja he vist que has fet moltes coses aquests dies ;)
      Estic molt contenta.
      Una abraçada forta! :)

      Elimina
  6. Hola Iris ya he hecho casI todos los deberes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Àlex, estic súper contenta de tota la feina que esteu fent.
      Espero que estiguis fent moltes altres coses divertides a casa aquests dies també.
      Una abraçada :)

      Elimina
  7. HOLA IRIS,SOC EN MATTIAS,E FET TOTES LES FEINETES.T´ENVIO UN PETO MOLT GRAN

    ResponElimina
    Respostes
    1. Súper bé Mattias, espero que t'hagin agradat i hagis passat una estona entretinguda. Continua així, segur que estàs fent-ho molt bé.
      Un petó!

      Elimina
  8. HOLA IRIS, SOM EN LLUC.M'HA AGRADAT MOLT EL JOC DE BINGO. ADEUUUUUU!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  9. Bon dia Lluc! M'alegra molt saber que t'ha agradat el joc. Pots jugar tantes vegades com vulguis.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  10. Hola Iris soy Amir,he estado malito durante días pero ya me recuperado, he hecho todos los trabajos qué nos has enviado,la verdad qué me han gustado mucho,y más cosas con mi madre,me estoy pórtate muy bien, te hecho de menos y mis compañeros y ir al colegio también 😘

    ResponElimina